.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداختن به انتخابات از وظایف اصلی رسانه‌هاست

معاون سیاسی امنیتی استاندار: پرداختن به انتخابات از وظایف اصلی و مهم رسانه‌ها است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت معاون سیاسی امنیتی استاندار در مراسم راه‌اندازی اتاق خبرنگاران ستاد انتخابات در محل استانداری مازندران، پرداختن به انتخابات را از وظایف اصلی و مهم رسانه‌ها دانست و گفت: برای اولین بار در صحنه‌ی اطلاع رسانی انتخابات استان چنین اتفاق مهمی رخ داده که خبرنگاران با افتتاح این دفتر ۵۰ روز قبل از شروع انتخابات مهیای حضور می گردند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه طی گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی به طور متوسط هر ساله شاهد یک انتخابات در کشور بوده‌ایم، اظهار داشت: علی رغم کارشکنی‌های دشمنان اسلام و کشورهای مدعی نظام دموکراسی که می خواهند با دروغ‌پردازی، ایران را فاقد نظام مردم سالاری نشان دهند اما هیچ یک از انتخابات برگزار شده تا کنون کمتر از ۵۰ درصد واجدین شرایط را در پای صندوق ها به خود ندیده است که این رقم در جای خود تفاوت چشمگیری با انتخابات در دیگر نظام های مدعی حقوق بشر و دموکراسی دارد.
وی با تأکید بر علمی و به‌روزتر کردن اخبار رسانه ها و سایت ها گفت: با توجه به وجود جنگ رسانه‌ای در دنیا معمولاَ دشمنان نظام اسلامی زودتر از ما وارد عرصه‌ی انتخابات می شوند تا با تبلیغات منفی حضور مردم در پای صندوق های رأی را کم رنگ کنند و این موضوع رسانه ها را مکلف می گرداند تا برای گرم کردن تنور انتخابات هرچه بیشتر فعالیت کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با هشدار این موضوع که دشمن می خواهد انتخابات را نمایشی جلوه دهد افزود: طبق فرمایش رییس جمهور محترم شرایط برای حضور کاندیداها با هر نگرش و سلیقه‌ای در چارچوب نظام فراهم است و خود این عامل نقش بسیار زیادی در حضور حداکثری مردم در پای صندوق دارد. وی افزود: وظیفه‌ی مهم رسانه‌ها در این خصوص آماده‌سازی هرچه بیشتر فضا و بستر برای رقابت سالم و اخلاقی در بین کاندیداهاست تا با حضور حداکثری مردم همچون همیشه جواب منفی به نظام سلطه داده شود.
وی اظهار داشت: لازم به ذکر است کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات برای اولین بار با تجهیز و در اختیار قرار دادن یک اتاق و نصب ۵ دستگاه رایانه با امکان اتصال به شبکه اینترنت ۵۰ روز قبل از شروع رسمی انتخابات وارد عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.